Regulamin najmu apartamentów ApartView

W celu uniknięcia nieporozumień oraz zapewnienia Państwu udanego wypoczynku

prosimy o zapoznanie się z poniższym regulaminem.

 

  1. Apartament wynajmowany jest na doby. Doba pobytowa trwa od godziny 16:00 do godziny 12:00 dnia następnego. Gość w ApartView nie może przekazywać pokoju innym osobom, nawet jeśli nie upłynął termin najmu pokoju.
  2. W dniu przyjazdu należy uregulować z góry resztę opłaty za cały pobyt.
  3. W dniu wykwaterowania należy skontaktować się z obsługą ApartView i ustalić szczegóły zdania apartamentu. W przypadku wyjazdu przed planowanym terminem, nie przysługuje zwrot pieniędzy za niewykorzystane a opłacone dni.
  4. Osoby nie zameldowane w apartamencie mogą przebywać w nim od godziny 07:00 do godziny 22:00.
  5. Gość zobowiązany jest do przestrzegania ciszy nocnej od godziny 22.00 do 6.00
  6. Na terenie całego apartamentu oraz pomieszczeń gospodarczych (kuchnia, łazienka, przedpokój, klatka schodowa) obowiązuje CAŁKOWITY ZAKAZ PALENIA!
  7. Wniosek o przedłużenie pobytu poza okres obejmujący wcześniejszą rezerwację Gość powinien zgłosić Wynajmującemu co najmniej dobę przed datą ostatniego dnia pobytu. Wynajmujący uwzględni wniosek o przedłużenie pobytu w miarę posiadanych możliwości.
  8. O wszelkich usterkach powstałych w apartamencie, w czasie pobytu Gość powinien niezwłocznie poinformować Pracowników Apartview.
  9. Wszystkie usterki zgłoszone później niż w pierwszej dobie pobytu będą egzekwowane od aktualnych Gości.
  10. Gość apartamentu ponosi pełną odpowiedzialność materialną za wszelkiego rodzaju uszkodzenia lub zniszczenia poczynione we wszelkich urządzeniach znajdujących się w apartamencie.
  11. Gość zobowiązany jest do niezwłocznego poinformowania o szkodach wyrządzonych przez Niego podczas pobytu i do pokrycia wartości tych szkód
  12. Każdorazowo opuszczając Apartament w czasie pobytu, Gość jest zobowiązany do jego zabezpieczenia poprzez zamknięcie drzwi wejściowych oraz okien, a także poprzez wyłączenie płyty grzewczej, piekarnika i innych pracujących urządzeń elektrycznych.
  13. Parking jest bezpłatny oraz niestrzeżony. Właściciel nie ponosi odpowiedzialności za pojazdy oraz mienie w nich pozostawione.
  14. W przypadku wystąpienia niemożliwych do przewidzenia okoliczności, których skutków nie można natychmiast zlikwidować, Apartview zobowiązuje się do udostępnienia apartamentu zastępczego, podobnego do apartamentu pierwotnie zarezerwowanego, o ile będzie takim dysponowała. W przypadku braku wolnego apartamentu Apartview ma prawo anulować rezerwację.
  15. Apartview nie ponosi odpowiedzialności za niedogodności powstałe podczas pobytu związane z: pracami budowlanymi lub wykończeniowymi, jakie mogą być prowadzone na terenie obiektu, w którym usytuowany jest apartament oraz przerwami w dostawie mediów.
  16. Zabranie ze sobą zwierząt domowych dozwolone jest tylko w przypadku uprzedniej zgody Pracowników Apartview.
  17. Wszystkie przedmioty wchodzące w skład wyposażenia apartamentów (w tym ręczniki) są własnością ApartView. Kradzież będzie zgłaszana odpowiednim służbom oraz karana finansowo.
  18. Zgubienie kluczy skutkuje karą finansową 400 zł
  19. Klient ponosi całkowitą odpowiedzialność finansową za szkody wyrządzone w apartamencie oraz w budynku, w którym znajduje się lokal.
  20. Niestosowanie się do w/w zasad może skutkować natychmiastowym, wypowiedzeniem najmu bez zachowania prawa do zwrotu pieniędzy za pobyt.   
  21. Polityka ochrony danych osobowych Apartview Sp. z o.o. i Kristensen Group Investments Sp. z o.o. (spółki matki grupy kapitałowej) jest dostępna na stronach internetowych oraz w siedzibie tychże spółek.                                                

 

Wszystkie prawa zastrzeżone dla ApartViewpowered by IdoSell Booking