FAQ - Czyli o co najczęściej pytają nas goście

 
Zanim sięgniesz po telefon, przeczytaj odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania.

  1. Czy w apartamentach są ręczniki i przybory kuchenne?

 

Tak. Apartamenty są w pełni wyposażone: oprócz ręczników, kubków i sztućców we wszystkich apartamentach są suszarki do włosów, piekarniki lub mikrofalówki, wszystkie przybory kuchenne, w tym garnki i podstawowe przyprawy.

 

  1. Czy w apartamentach jest Internet?

 

Tak, każdy apartament ma swoje wi-fi.

 

  1. Co to jest opłata serwisowa?

 

To jednorazowa opłata doliczana do całego pobytu, która pokrywa koszty sprzątania i przygotowania apartamentu.

 

  1. Czy jeśli sami po sobie posprzątamy to możemy ominąć „opłatę serwisową”?

 

Nie. Dobre obyczaje nakazują zostawić apartament po sobie bez wielkiego bałaganu. Opłata serwisowa to oprócz gruntownego sprzątania pokrycie kosztów prania pościeli, ręczników, uzupełnienia kosmetyków i innych udogodnień dla gości.

 

  1. Czy mogę odebrać klucze po godzinie 22:00?

 

Tak, późne przyjazdy nie stanowią problemu. Klucze odbiera się w stróżówce, gdzie jest całodobowa ochrona. Za późny przyjazd może obowiązywać dodatkowa opłata.

 

  1. Czy pozostałą kwotę za pobyt mogę uregulować na miejscu kartą?

 

Tak, dysponujemy terminalem – można płacić kartą na miejscu.

 

  1. Czy do apartamentów ApartView można przyjechać z psem lub kotem?

 

Z psem tak, ale do wybranych apartamentów. Należy szukać znaczka „piesek” w opisie apartamentu. Koty i inne zwierzątka domowe lepiej zostawić w domu pod czyjąś opieką.

 

  1. Czy jest jakaś dodatkowa opłata za przyjazd z pieskiem?

 

Tak, jest to jednorazowa opłata. Ta opłata jest jednakowej wysokości obojętnie od rasy pieska.

 

  1. Czy w budynku jest winda?

 

Tak, w każdej klatce jest winda.

 

  1. Czy przy budynku jest bezpłatny parking?

 

Tak, każdy apartament ma swoje (jedno) miejsce parkingowe. W zależności od apartamentu może to być miejsce w garażu podziemnym, parking zadaszony lub odkryte miejsce parkingowe.

 

  1. Czy w budynku jest restauracja?

 

Nie, najbliższa restauracja jest oddalona około 600m od budynku. Oferuje bardzo dobrą, regionalną kuchnię.

 

  1. Czy w budynku jest basen, siłownia, sala zabaw albo wypożyczalnia rowerów?

 

Nie, jednak około 700m od budynku znajduje się hotel Gołębiewski ze wszystkimi atrakcjami.

 

  1. Czy budynek jest przystosowany dla rodzin z dziećmi?

 

Tak. Po wcześniejszym uzgodnieniu można wypożyczyć bezpłatnie krzesełko do karmienia, łóżeczko turystyczne, wanienkę, przewijak, podnóżek, nocniczek a w wybranych apartamentach są również zabawki i książeczki dla dzieci. Na terenie naszego obiektu znajduje się plac zabaw dla dzieci, a w każdej klatce znajduje się winda.

 

Wszystkie prawa zastrzeżone dla ApartViewpowered by IdoSell Booking