Pytania i odpowiedzi
Jak przygotować apartament zanim oddam go do ApartView?
Mamy przygotowaną listę kontrolną ze spisem niezbędnego wyposażenia, która ułatwia Właścicielowi przygotowanie apartamentu pod wynajem krótkoterminowy.
Co to jest ApartView Simple?
Jest to program skierowany do Właścicieli, którzy chcą samodzielnie sprzątać apartament po wyjeździe Gości, kontrolować jego stan i wykonywać naprawy konserwatorskie. Nasz handlowiec skontaktuje się z Państwem i przedstawi szczegóły.
Czy mogę skorzystać z samej usługi sprzątania po pobycie Gości?
Świadczymy kompleksową obsługę najmu krótkoterminowego. Pragniemy poinformować, że nie jesteśmy firmą sprzątającą, dlatego nasze usługi nie obejmują jedynie sprzątania po wyjeździe gości. Dziękujemy za zrozumienie i zapraszamy do skorzystania z naszych pełnych pakietów obsługi najmu.
Czy jest potrzebne Świadectwo Charakterystyki Energetycznej
Z końcem kwietnia 2023 weszła w życie nowelizacja ustawy, według której Wynajmujący (Właściciel) mieszkania, ma obowiązek przekazać Najemcy (ApartView) świadectwo charakterystyki energetycznej.
Gdzie mogę śledzić kalendarz wynajmu?
Po wdrożeniu apartamentu do sprzedaży, właściciel uzyskuje dostęp do panelu właściciela. Panel ten umożliwia wgląd w rozliczenia czynszu oraz śledzenie kalendarza wynajmu.
Zarządzam już samodzielnie mieszkaniem na Booking.com/Airbnb. Czy możecie przyjąć moje mieszkanie?
Dla Właścicieli mieszkań, którzy już wynajmują krótkoterminowo, oferujemy kompleksową obsługę po przejęciu kluczy lub dedykowany program ApartView Simple na wyjątkowo korzystnych warunkach. Skupimy się na zwiększeniu Twoich przychodów poprzez profesjonalne zarządzanie ceną oraz umieszczenie oferty na kilkunastu nowych portalach rezerwacyjnych, przy dalszym zaangażowaniu Właściciela w przygotowanie apartamentu na pobyt Gości.
W jaki sposób Goście odbierają klucze do apartamentu?
Aby ułatwić Gościom dostęp do apartamentu, przy drzwiach wejściowych (lub w innym dostępnym miejscu) montujemy skrzyneczkę na klucze. Dzięki temu Goście mogą odebrać klucz w dogodnym dla siebie czasie.
Dodatkowo, obsługujemy również zamki elektroniczne i generujemy kody wejściowe dla Gości.
W jakich godzinach Goście mogą się kontaktować z BOK?
Nasz dział BOK przyjmuje zgłoszenia Gości całą dobę przez siedem dni w tygodniu.
Czy zezwolić na pobyt zwierząt w apartamencie?
Warto wyrazić zgodę na pobyt zwierząt w apartamencie, ponieważ takie mieszkania wynajmują się w pierwszej kolejności.
Czy mogę skorzystać z apartamentu na potrzeby własne?
Właściciel może skorzystać z apartamentu na potrzeby własne w ramach pobytu właścicielskiego.
Jak długo trwa wdrożenie apartamentu do sprzedaży?
Wdrożenie apartamentu do sprzedaży zajmuje zazwyczaj od dwóch do trzech tygodni.
W jaki sposób ustalane są ceny najmu?
Zarządzamy cenami w sposób dynamiczny dostosowując je do wymogów rynku i działań konkurencji.
Czy po każdej rezerwacji Goście wystawiają opinię na portalu rezerwacyjnym?
Otrzymywanie opinii od naszych gości jest kluczowe dla dalszego rozwoju i utrzymania wysokiego standardu naszych usług. W związku z tym, aby zachęcić naszych gości do dzielenia się swoimi doświadczeniami na portalach takich jak booking.com i Airbnb, wdrożyliśmy proces przypominania o możliwości wystawienia opinii.
Po zakończeniu pobytu, nasz zespół kontaktuje się telefonicznie z najemcami, przypominając im o możliwości wystawienia komentarza. Podczas rozmowy nasi pracownicy podkreślają, jak istotne są te opinie dla innych w podjęciu decyzji o wyborze obiektu.
Masz pytania?
Jeżeli masz jeszcze jakieś pytania, przejdź do kontaktu i skontaktuj się z nami.
Kontakt